måndag 23 maj 2011

Sista gången på Fenix

Just hemkommen från Fenix och sista gången på kursen " Lära sig leva med cancer " . Idag handlade det om alternativ medicin genom naturläkemedel, örtmedicin och akupunktur, massage, mindfulness  m. m.
Så fikade vi, smörgåstårta dagen till ära, gott... och nyplockade blommor på bordet, som vanligt..
  Därefter kom onkologen, hon jobbar både på CSK och i Lund, hon berättade mycket intressant om forskningen, om cellernas delning och tog även upp om PET/CT som jag genomgick, och om studierna jag valde att delta i för deras forskning i Lund.
Så svarade hon på våra frågor, var ju några ..
Nu är dessa måndagar över, det har varit lärorikt med mycket nya intryck, jag har fått träffa nya människor i liknande livssituation som jag.  Kommer att sakna dem..

1 kommentar:

Carin sa...

och jag kommer att sakna dej, Får bli en fika snart.

Skicka en kommentar