lördag 28 maj 2011

haft bloggstrul ...

Yeess !!  Fick hjälp av min dotter igår så nu funkar min blogg igen... jag ska inte hålla på och klödda med inställningarna, hahha...
  Var på CSK igår hos tandhygienisten och ett besök hos tandläkaren, går ju regelbundet hos min duktiga tandhygienist på CSK så det var inga anmärkningar där.
 Jag fick vänta mellan besöken, så jag ringde upp teamledaren, hon hade tid så vi kunde träffas, och verkade glad att se mig igen och sa att jag ser pigg ut.  Jag frågade om ev. jobb efter min sjukskrivning. Jag blev glad över att bli så trevligt bemött av flera av de jag jobbat så kort tid med där ...
  Vi skulle höras av nästa vecka efter mitt läkarbesök, vet ju inte om jag blir sjukskriven längre, och hon var positiv till att jag kunde komma tillbaka och jobba.
  Så på tisdag eftermiddag ska jag till min läkare, få se hur det går..

1 kommentar:

Carin sa...

Välkommen tillbaka. :)
Lisbet och jag ska hjälpa bröstcancerföreningen på lördag, Plats Tivoliparken efter kl 12. Ha en fin helg

Skicka en kommentar