onsdag 11 maj 2011

BESKEDET ; FÖRÄNDRINGEN ; LIVET EFTER...

I juli 2010 fick jag beskedet att knutan jag känt på halsen var en tumör med cancer. Tiden därefter har varit tuff och jag kämpar än...
Det har snart gått 3 månader sedan mitt senaste  läkarbesök i Lund. Fick  strålbehandling i Lund 34 gånger hösten 2010,  som inte dödade all cancer, så det blev operation också, i dec. 2010.
 Nu närmar sig tiden för nästa läkarkontroll... 
Jag mår bättre nu, går en kurs i att lära mig leva med cancer, besöker min dietist regelbundet som ger mig kostråd och nödvändiga, äckliga näringsdrycker och olika energitillskott.

Så måste jag bara säga att; Jag ÄLSKAR alla i min närhet, ingen nämnd och ingen glömd !!!   

2 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Så kul att vi inspirerat dig till att börja blogga :)

Lycka till, vi ses på måndag.
Kram Lisbet

Juliana sa...

Det var ju inte helt lätt, fick fråga min dotter, men ska nog lära mig...
Ja, vi ses imorgon , Lisbet, Kram!!

Skicka en kommentar