tisdag 7 juni 2011

Idag; tandläkarbesök...

Jag var hos tandläkaren på CSK idag. Kontroll efter senaste besöket. En "blåsa" på sidan på tungan.. har jag känt den länge?..  vet inte,  jag har haft dålig känsel just där, sen efter operationen. 
Två foton, mer undersökning..   sen tillkallas en annan tandläkare  som också undersöker.. de ska kontakta läkaren på  öron-näsa-hals  där jag var i tisdags förra veckan..   Får en ny tid till nästa onsdag för återbesök.
Kommer hem och sätter mig på balkongen med en kopp kaffe, oron gnager...
Så kom mina båda ungdomar.   Vill inte, men tårarna kommer ändå, måste ju säga som det är till dom, men,  det behöver inte alls betyda det värsta !!! ... 
... Ändå - svårt att släppa tankarna på oro tills jag får svar..
 Kan tillägga att jag blev förlängt sjukskriven t.o.m. augusti månad.

5 kommentarer:

Carin sa...

Känner igen känslan, - och oron. Kryssar fingrar och tår att allt är ok. Kramar

anitha sa...

håller oxå fingrar o tår o tänker på dig <3

Lexi sa...

:'(
Det kommer gå bra mamma!!! <3 Om du vill så vet du att jag följer med dig nästa onsdag!!
ÄLSKAR DIG! <3

Nathalie sa...

Många kramar till dig <3 <3 <3

Juliana sa...

Kramar till er <3

Skicka en kommentar